hej

21/7 hej bloggen.i dag vaknade jag kl 12. var ganska pigg men hade ändå inte lust att hitta på nått.när jag gick upp satte jag mig vid datan som vanligt. chattade lite och sånt.jag satt vid datan enda fram tills mamma ropa att det var lunch.efter maten gick jag till tv och satt där. bla bla bla ingenting hände på länge.jag var väll på stan en stund också. hyrde film och efter det skjusade mamma hem mig och så åkte hon iväg för att hämta pappa som var vid nss.medans jag var ensamn hemma kollade jag på filmen jag hyrde. den var sjukt bra. kommer inte ihåg vad den hette.när mamma kom hem sa hon att pappa inte var klar med båten vid nss en så han fick gå hem.när pappa kom hem så hände inte så mycket förutom att mamma började med maten.när maten var klar skulle pappa ivägg igen till gymet så han åt inte förns han kom hem.när jag ätit klart ringde grannen och fråga om vi skulle vara .hade inge bättre för mig så jag sa ja men vi satt ändå bara vid datn. efter det var kl 10 och jag gick upp för att kolla på tv. typ vid halv tolv gick jag och la mig. jag var sjukt tröt.

22/7
idag vaknade jag kl 10.satte mig vid datan som vanligt direkt.kollade in bdb och pea och sånna grejor.till frukost åt jag en varm smörgås.inge god så jag åt inte upp hela. typ vid tolv skulle jag och pappa ut och segla men jag ångrade mig i sista sekund.ville heldre vara hemma och gosa.efter ett tag ringde jag rebecca och frågade om vi skulle dra och bada. vi gjorde det och hade jätte mysigt.köpte lite snaks och dricka. mys mys :) efter det drog vi hem till rebecca ocg satt lite vid datan och kollade på mtv.typ vid 5 tiden cyklade jag hem för jag var hungrig. åt tre frukter innan maten.jag hade helt glömt att vi skulle äta 8 så jag var svin hungrig. efter maten var det allsång.kollade ingenting för jag satt vid datan istället. efter det var det morden i midsomer. det var inte något vidare det heller. pallade inte kolla på sex and the city:P nää nu sitter jag här och skriver blogg samtidigt som jag chattar med kusinvitamin.sola

hejdå bloggare <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0