lång dag

hej bloggen. i dag varknade jag halv 8. jag klädde på mig och satte mig vid tv. vid typ halv 9 skulle jag hänga men en kompis på hennes ridläge. vi kom typ fram 9.när jag kom ditt fick jag direkt se 5 st söta katt ungar.fast dom var inte lika söta som min kusins.min kompis lr aa kompis jag tycker hon e jobbig men hade inget att göra så jag hängde med. hon tyckte att jag skulle göra i ordning hennes häst :S efter det så skulle hon rida fram innan träningen hon hon spöade sin häst så fort hon hoppade upp på den.ååh jag vart så jävla sur. hästen började snurra ch spara backut.och så tror hon att hon kan bestämma över mig. efter det skulle hon rida. det var så  himmla tråkigt att kolla på så jag ringde mamma och sa att hon fick hämta mig.mamma kom på direkten. på vägen hem åkte vi förbi nicole söderholm och hälsade på. det var jätte kul för det var typ hundra år sens vi träffades. älskar henne mega mest värkligen.vi var väll där i typ 40 minuter sen åkte vi hem. när jag kom hem hade jag värkligen ingenting att göra. så jad roade mig framför datan. efter enstund kom jag på att jag kunnde bada. jag ringde tildah direkt.vi drog ner och bada.där träffade vi elin,lollo och deras kompis från östergötland.hon var jätte snäll.vi var med dom ganska länge.haha vi hade så kul. efter en stund såg jag och tilda några killar som gick i min klass. dom stod och tittade  på mig hela tinden när jag bada :P efter vi badat så cyklade jag och tilda typ runt för att speonera på dom :P vart inte så lyckat för vi hittade dom inte. dom var typ ingenstans i nynäs.aja vi cyklade hem istället till mig och satte oss vid datan. typ kl 22.00 gick tilda hem.när vi öppnade dören bara ös regnade det .haha aa sen hände inge mer. hej då <3

Kommentarer
Postat av: EvlajnDesign

ÄR du sugen på en ny bloggdesign? Kika gärna in på min blogg :)

2008-07-21 @ 13:53:13
URL: http://evlajndesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0