tjo tjo !

Idag vaknade jag men huvudvärk,kändes typ som om jag skulle spricka.men i allafall så gick jag upp typ halv tio och tog lite frukost.efetr det satte jag mig vid datan direkt.hade jätte tråkigt för det var ingen inne på msn.men efter ett tag loggade alice in och berättade att hanna var i göteborg och typ vart på liseberg.men alice var i allafall jätte orolig för att hanna hade åkt den där karuselen som pajade när den pajade. så jag ringde till hanna.första gången jag ringde svarade ingen men sen andra gången svarade hon.hon sa typ att hon inte vart på liseberg en men hon skulle ditt i dag.tur det.sen sa jag det till alice och hon vart lung.sen efter jag pratat med hanna gick jag och klädde på mig och sminkade mig.kl 10 satte jag mig vid datan igen och fixade lite med den.senare på dagen mublerade jag om på mitt rum. det var ganska tungt och så tappade jag en tung byrå på foten :P ajaj. efter jag mublerat vart jag jätte trör och hungrig så jag letade i skåpen efter nått gott och hittade chips och dipp (: mums.när mamma och pappa kom hem så fixade vi min data som typ pajat. iallafall internet :P men nu funkar det :D 

hejdå <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0